16 Şub 2009

Elmalı Puding (8.ay+) Bebeğime Tatlı

Metehan rotavirüsü atlatalı epey zaman geçti ancak ben hala toparlanamadım sanırım tembelliğim üzerimde.
O günden beri yayınlanmayı bekleyen puding tarifine ancak sıra geldi.


Hasta iken hiçbir şey ağzına koymadı, sürekli su içmek istesede o da 2 daika sonra foşşş halının üzerinde yerini aldı:( Belki dedim oğluşum iyice sıkıldı hasta çorbalarından bir de tatlı türü hoşuna gider diye düşünüp denedim "elmalı pudingi" 3 kaşık yemiş olsada kendimi başarılı buldum diyebilirim.





Malzemeler:

1 elma
2 tatlı kaşığı pirinç unu
3/4 su bardağı süt (1 yaşın altındakiler için su)
1 kesme şeker
1/2 tatlı kaşığı tarçın

Elmayı cam rendede püre haline getirin.

Küçük bir tavada pirinç unu, elma rendesi süt ve şekeri karıştırıp topaklanmaması için çırpın.

Göz göz olunca ocaktan alın. Eğer kıvamı koyu olursa biraz daha süt ilave edebilirsiniz.

En son tarçını da ekleyip bebeğinize servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Benim oğluşum da bayılır böyle şeylere.Sevgiler...

hanimelipasta.com dedi ki...

müjdecim sevindim canım, şimdiden afiyet olsun

emine dedi ki...

çok geçmiş olsun kuzucuğunuza ama atlatmış sanırım inşallah bir daha yaşamazsınız bu sıkıntıları elmalı pudingi bende deniycem kızıma eminim çok sever ellerinize sağlık