13 Oca 2009

Balkabaklı Muhallebi (6.ay +) Bebeğime Tatlı


2 tatlı kaşığı pirinç unu

1 tatlı kaşığı irmik

1 bardak süt

2 parça haşlanmış balkabağı (yağtığınız balkabağı tatlısından kullanabilirsiniz)

1 kesme şeker



Pirinç unu, irmik, süt ve şekeri bir kapta göz göz olana kadar çırpın.

Ocaktan alınca içerisine balkabağı dilimlerinden ekleyin ve blendırla pürüzsüz hale getirip bebeğinize servis yapın.

Kıvamı size göre koyu olursa biraz süt ekleyerek açabilirsiniz.

Afiyet olsun.


** Ben yılbaşında balkabağı tatlısı yapmıştım. Oradan oraya sürükleneceği için oğlumda bu tatdan nasiplensin istedim :)
Yalnız fotoğraftaki tarihe dikkat edenler içinde belirtmeden geçmeyeyim. Bu foto daha önce yaptığım tatlı zamanında çekilmişti :D

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Böyle yanına ay yazarak tarif yazma fikriniz süper ben nasıl oldu sizin blogunuza rastlayamadım anlamadım :)sizde bizim siteyi yorumlarınızla eşlik ederseniz sevinirim,sevgiler.