30 Oca 2009

Marsmallowlu Kakaolu Sandviçler

Tarifi Sevgili Ayşem de görmüştüm. Görür görmezde vuruldum. yapmak için ancak fırsatım oldu. Yalnız fırınımın tepsisi kurabiye malzemesine küçük geldiği için, artanları sık sık tepsiye yerleştirince pişerken yayılıp birbirleriyle kaynaşmış oldular :) Böyle olunca da elbette Peçetedeki gibi düzgün sandviçler elde edemedim. İnşallah bir dahaki sefere diyelim.

Marsmallow o kadar arttıki her şekilde değerlendirme fırsatım oldu. Bir kısmını evde bulunan "haylayf bisküvi" arasına sürerek farklı sandviçler elde ettim. Bir kısmına ise damla çikolata katıp hindistan cevizine bulayarak "marsmallow lokumları" yapmış oldum :)
Bebeklerimize ev yapımı "halley" işlemi tamamdır desek mi???





















Tarif için buraya tıklamanız yeterli şekerler :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Senin gibi bir annesi olduğu için oğlun bence çok şanslı.Ellerine sağlık canım.Ben de beklerim.Sevgiler...