8 Haz 2009

ÇİLEKLİ BOMBA KAHVALTI (1. YAŞ +)

MALZEMELER:

5- 6 adet yıkanıp püre haline getirilmiş çilek

12- 15 adet bebe bisküvisi

1 yemek kaşığı yıkanmış kuru siyah üzüm

1,5 kibrit kutusu beyaz peynir

1 tatlı kaşığı pekmez veya bal

1 yemek kaşığı dövülmüş ceviz içi

1 yumurta

1 çay bardağı ılık süt




YAPILIŞI:


- Süt hariç tüm malzemeleri bebeğinizin mama kabına alın.

- Sütü ılıtın ve mamanın üzerinde gezdirin.

- Son olarak parçalayıcı ile pürüzsüz hale getirin.




NOT : Daha yaşını doldurmamış bebekler için ;


- bisküvi sayısını azaltabilirsiniz

- 10. aydan altına ceviz kullanmayın, bebeğiniz sindirimde çok zorlanacaktır.

- süt yerine devam maması hazırlayıp kullanabilirsiniz.

- 10. aydan altına yalnızca yumurta sarısı kullanın.

- 1 yaş altına çilek kullanmayın. Bebeğinizin alerjisi olabilir. Yerine bir tana taze kayısı kullanabilirsiniz.




*** Metehan cığım ben kahvaltısını hazırlarken dayanamadı ve ekmeği kuru üzüme katık edip yedi :)
Bu hallerine bayılıyoruuuuuuum...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

benim oglum 2 yaşında artık bizimle yemek yiyiyor ama kahvaltıda hep problem yaşadım birçok anne gibi.sevmiyor kahvaltı etmeyi.

hanife dedi ki...

Allah bağişlasın nasıl tatlı MaşaAllah

arda'nın annesi dedi ki...

bu sayfa açıldığında gelen şarkının kimin olduğunu öğrenebilir miyim acaba?14 aylık oğlum bayıldı. Teşekkürler

arda'nın annesi dedi ki...

bu sayfa geldiğinde çalan şarkının kimin olduğunu öğrenebilir miyim? 14 aylık oğlum bayıldı. Teşekkürler.

hanimelipasta.com dedi ki...

Sevgili Eylem benim oğlum hiçbir öğünü sevmiyor. Kendi kendine de hala hiçbirşey yemiyor. Herşeyi püre şeklinde yediriyorum. Görüldüğü gibi kahvaltıyı da. Sabretmekten başka çare göremiyorum şekerim :) (her zaman olduğu gibi) Öpüyorum.

Hanife ciğim aminnn cümlemizin evladını bağışlasın. Teşekkürler
Sevgiler

Sevgili Arda'nın annesi şarkı
Ne-Yo(Closer)
Sevgiler

Unknown dedi ki...

ÇİLEĞE BAYILAN OĞLUM BU KAHVALTIYI SEVECEKTİR.
YARINKİ KAHVALTI MENÜSÜNDE DİNİCEM KUZUMA

TEŞEKKÜRLER.