17 Kas 2008

Antalya'da Bir Köy Okulu ve Benim Canım Arkadaşım Yardımlarınızı Bekliyorlar

Tarihler 14 Kasım cumayı gösteriyor ve ben her zamanki gibi Best fm de Arzu'nun inleyen nağmeleriyle kahvaltı ediyorum. programın sonunda Bingöl de okul yardımından bahsediliyor sonra peşinden bir süpriz bağlantı Antalya'dan bir köy öğretmeninden. Önce ismini söylüyor Arzu, Antalya'dan Derya diye "yo yooo diyorum herhalde o değildir", sonra da "Derya Ayhan" deniyor aman yarabbim heyecanıma hakim olamıyorum. Radyonun nerdeyse içine atlayacağım, iyice yaklaşıyorum canım arkadaşımın aylardır sesini duymamışım ve evet O...

Antalya'nın Yeşil vadi köyünde 3 yıldır görev yapan bir köy öğretmeni. Benim kader arkadaşım, aynı zamanda meslektaşım, canım, o kadar güzel anlatıyor ki okulunu, ihtiyaçlarını, telefon direğinden pota yapmalarını... gözyaşlarımı tutamıyorum. Okullarına o da yardım istiyor ancak şu çıkıyor ortaya köye posta yok. Ee nasıl ulaşılacak bu miniklere? İlçe milli eğitime yollanabilir ancak, oradan da öğretmenimiz onca kilometreyi tepip teslim alabilir. Olsun yeterki bu tatlı minişlere bir faydamız dokunsun.

Hemen sarılıyorum telefona Derya cım güzelce adresini mailini veriyor. Çocuklarının yaşlarını, ne yardım olursa,gönlümüzden ne koparsa onların çok sevineceğinden bahsediyor. Sonra msn den bir kaç resim yolluyor bana özellikle kulağında çiçeğiyle dolaşan Adem'e bayılıyorum. Hepsi birbirinden çiçek minicik yürekler. Derya diyorum ben de bişey göndermek istiyorum Adem ne sever,ne ihtiyacı var? "Meşin top" diyor. Peki bişeyler öreyim mi bere atkı filan, soğukmu kışları? diyorum, "süpersin kar yolları kapatıyor o kadar soğuk diyor hele birde benim arkadaşımın örüp yolladığını söylersem kafasından çıkarmaz askere bile öyle gider diyor" tatlı tatlı gülüşüyoruz.

Böyle bir güzelliğe vesile olacağım için inanılmaz mutluyum içim içime sığmıyor. Komşularımı, ailemi ve arkadaşlarımı da örgütleyip ufak tefek bişeyler toparlama hazırlığındayım. İllaki yeni birşeyler olması gerekmiyor. Çocuğunuzun kitapları, yıpranmamış okul eşyaları, spor malzemeleri, temizlik malzemeleri, kırtasiye ürünleri aklınıza okulla ilgili ne gelirse ulaştırabilirsiniz. Belki de sizin yollayacağınız sadece bir kitabın onun hayatında ne kadar çok şey değiştireceğini düşünsenize.

Hemen çocuklarla ilgili de bilgi vereyim sizlere:

14 ü kız 6 sı erkek olmak üzere tam 20 tane öğrenci var bu şirin okulda.

12 si birinci ve ikinci sınıf öğrencisi (6-7 yaşlarındalar)

8 i dördüncü sınıf öğrencisi (10 yaş)


Peki nasıl ulaştıracağız paketlerimizi? Adres şu:

Serik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Yeşilvadi İlköğretim Okulu

Derya Ayhan

Antalya


ayrıca daha ayrıntılı bilgi almak için iletişim mail i

deryaokul07@hotmail.com

2 yorum:

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Ziyaetiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Bloğunuzu çok beğendim. Ne güzel şeyler hazırlamışsınız bebeğinize.
Acaba köydeki küçük çocuklar - bebekler için oyuncak/ kitap da gönderilebilir mi?
Tatlı bebeğinizi öpüyorum.
Sevgiler

hanimelipasta.com dedi ki...

Teşekkür ederim Pelin.
Köydeki miniklere elbette oyuncak, kitap, spor malzemesi, giysi vs. hepsi olabilir gönlünden ne geçiyorsa ulaştırabilirsin. Emin ol oldukça zor şartlarda okuyorlar.
Sevgiyle kal.